top of page

למה קשה לנו כל כך לדבר עם בני או בנות הזוג שלנו על מין ומיניות?

  • 23 במרץ 2023
  • זמן קריאה 1 דקות

"קל לנו יותר לעשות את זה מאשר לדבר על זה" אומרים אנשים רבים. נבוכים מול המחשבה לבטא את צרכיהם/ן גם בפני מי שאמור/ה להיות הכי קרוב אליהם. חלק מהדוברים הם אנשים שהתנסו מינית בחוויות רבות, אך עדין התקשורת בנושא קשה להם מאוד. הקושי יוצר – בין היתר - שתיקות מביכות, אי ביטוי של צרכים, תחושות החמצה ותסכול.


3 סיבות עיקריות ל-למה קשה לנו לדבר על מיניות:


- הנושא נחשב כטאבו בבית הורינו בו גדלנו/ לא קיבלנו שום ידע כיצד לשוחח עליו, והוא עדין מהדהד כ"מלוכלך/אסור/לא ראוי" לשיחה גלויה.

- אנחנו חוששים ממה שבן או בת הזוג יחשבו עלינו אם נבטא צרכים וכמיהות ביחס למיניות.

- אנחנו חוששים מה שיחשבו המטפלים/ות שלנו.


אילו סיבות אפשריות נוספות יכולות להיות לדעתך? מוזמן/ת לכתוב לי בתגובות למטה ⬇️




 
 
 

תגובות


drnellystein@nelstein.com 

Tel: 053-7709432

צרו קשר
  • mail-logo
  • whatsapp-logo
  • instagram-logo
  • facebook-logo
מעוניינים/ות בטיפול פרטני או זוגי?
השאירו בבקשה
הודעה

תודה שיצרת קשר! אחזור אלייך בהקדם

2021. ד"ר נלי שטיין, (C) כל הזכויות שמורות. 
Powered By Wix, Implemented By
therunningnomad.com

bottom of page