top of page

הסיפור של דורין ונמרוד, חלק חמישי

"היום אתן לכם הנחיות למפגש מגע מסוג מסוים. מפגש שאין בו יחסים מלאים. המפגש נועד כולו למגע ללא מילים, לחקור הדדית את הגוף האחד של השני/ה"


אני פותחת ואומרת לבני הזוג. הם יושבים ומקשיבים ברוב קשב, ספק מבולבלים ספק סקרניים.


איך מתחילים? איך נוגעים? האם בבגדים או בעירום חלקי או מלא? הם שואלים שאלות שונות ואני חשה צורך לא רק להסביר אלא בעיקר להרגיע, עבור שניהם מעולם לא הייתה הזדמנות לגעת באופן אינטימי, בצורה שאינה מכוונת להיות בהכרח סוג של "משחק מקדים".


מגע המבטא קרבה, אהבה ורצון לגלות את המיניות באופן ארוטי, כזה שאינו בהכרח בא לידי ביטוי בצורה מפורשת. משחק של גלוי וסמוי, נגיעה ושוב הפסקה, ללא מילים וללא הסחות דעת.


The Hands (1895) by Edvard Munch

שבוע לאחר מכן הם מגיעים שוב קצת מבוישים. "ניסינו וזה לא הלך" הם אומרים לי. לא ידענו ממה להתחיל. דורין נתנה מגע לנמרוד, והוא נהנה מכך, אך נלחץ שמא המגע שייתן לדורין לא יהיה מספק ונעים עבורה.

"כל מגע שלך נעים לי מאוד" היא אומרת לו ישירות במטרה להרגיעו אך הוא לא נראה לגמרי משוכנע.


בשבועות שלאחר מכן נמנעו בני הזוג ממפגשי המגע, ושוחחו איתי על נושאים רבים אחרים כמו ילדותם, יחסיהם עם ילדיהם ושיפוצים שיש לעשות בבית. הכול במטרה לעקוף את הנושא.

החלטתי להקדים אותם ולהזכיר להם לשם מה התכנסנו כאן.


"אני רוצה להזכיר לכם שבאתם אלי במטרה לשפר את איכות חיי המין שלכם" אני פותחת ואומרת. "מפגשי המגע שלכם אינם מתקיימים ואני מציעה לא לוותר עליהם. יש פה הזדמנות לעשות שינוי. שינוי במגע וברגש אך גם בתודעה ובגישה".


שניהם קשובים אלי ורגע של שתיקה יורד על החדר.


"להעביר את האצבע על העורף או מאחורי הברך, בקו העדין הזה של קיפול העור, ולראות כיצד העור מגיב... האם הוא סומר? וכך גם ליד האוזן או על גבי הזרוע... לשם אני מזמינה את שניכם."


"זה נשמע טוב" פותחת דורין ואומרת, ונמרוד ממשיך "ההיסוס היה בעיקר שלי אבל אני מוכן לנסות שוב. ללמוד לגעת, להיות קרוב, לאפשר שדורין תיגע בי." הוא מחייך אליה ואוחז בידה והיא מהנהנת בהתרגשות.


bottom of page